Cila është marka më e shtrenjtë e veshjeve. Markat më të modës dhe të famshme të veshjeve

Ka shumë njerëz në botë për të cilët gjëja më e rëndësishme është një emër, dhe vetëm ajo përcakton cilësinë e një sendi. Markat më të shtrenjta të veshjeve janë krijuar për njerëzit që janë plotësisht të pavëmendshëm për çmimin.

Nga pikëpamja e psikologjisë, në këtë mënyrë një person ngrihet mbi të tjerët dhe ndjen ndjenjën e tyre. Në psikologji, ekziston një koncept i veçantë i “markës së ëndrrave”, e cila u jep pronarëve të saj një rëndësi të jashtëzakonshme. Në të vërtetë, çfarë mund të jetë më e ftohtë se një burrë në rrobat e markës më të shtrenjtë dhe me një iPhone në dorë? Ndoshta vetëm yje …

Marketing

Artikulli ynë bazohet në bazën e të dhënave BrandZ, e cila çdo vit përbën 100 markat më të mira botërore. Dhe doli që markat më të shtrenjta të veshjeve në botë janë të përballueshme për secilin nga ne.

Nike

Kompania, e themeluar në vitin 1964 nga një student, për gjysmë shekulli është shndërruar në markën më të shtrenjtë të veshjeve (24-të në botë). Phil Knight filloi duke blerë atlete në tregun aziatik dhe duke i shitur në Amerikë. Pastaj ai zhvilloi vetë modelin e tij të këpucëve, dhe Phil huazoi idenë e një jastëku për atlete nga hekuri i varrit të gruas së tij. Dhe gjërat shkuan pa probleme.

Veshja, pajisjet sportive dhe sponsorizimi i sportistëve dhe ekipeve janë biznesi thelbësor i Nike. Marka Converse kontrollohet gjithashtu nga kompania.

Aktualisht, 95% e të gjithë basketbollistëve amerikanë veshin këpucë Nike. Kompania punëson më shumë se 63 mijë njerëz.

Nike aktualisht kushton afro 11 miliard dollarë dhe është gjithashtu marka më e shtrenjtë në këtë sport. Dhe fitimi neto në vit arrin më shumë se 3 miliardë dollarë.

Shtë interesante që vetë produktet shiten me çmime mjaft të përballueshme. Për shembull, një bluzë për burra për trajnim mund të blihet nga 2 mijë rubla, dhe atlete nga 8 mijë.

E njohur nga e gjithë bota, shtëpia franceze e modës është në medalje argjendi në mesin e markave më të shtrenjta të veshjeve dhe e 30-ta ndër ato globale. Louis Vuitton po pozicionohet vetë si një prodhues luksoz dhe është një udhëheqës në numrin e falsifikimeve.

Kompania është themeluar në 1854. Louis Vuitton, shpikësi i valixheve moderne, lindi shumë gjëra. Kështu, për shembull, një çantë udhëtimi nga kanavacë u shndërrua me kalimin e kohës në çanta të lëvizshme dhe të lehta, të cilat njerëzit i shoqërojnë me një send luksoz.

Sot Louis Vuitton është veshje, aksesorë, çanta, bizhuteri dhe alkool (Moet, Hennessy dhe Widow Clicquot).

Kjo kompani është e shtrenjtë dhe prodhon gjëra të shtrenjta. Artikujt luksoz nga Louis Vuitton nuk janë të lira – kthetrat dhe çantat e grave fillojnë nga 100 mijë rubla, dhe bagazhet e udhëtimit – nga 150 mijë.

Zara

Rrjeti spanjoll i veshjeve, duke zhvilluar çdo vit më shumë se 10 mijë modele të reja. Për më tepër, koha nga zhvillimi i projektimit deri në zbatim në daljen e kompanisë kërkon shumë pak kohë – 2 javë (me një mesatare prej 6 muajsh). Kjo bën të mundur që Zara të mbajë dorën në pulsin e modës gjatë gjithë kohës në mungesë të mallrave të shitura.

Një politikë e tillë ka çuar në faktin se klientët Zara, duke e ditur që diapazoni në dyqane azhurnohet çdo 2 javë (dhe nuk shitet për më shumë se 4), ka më shumë të ngjarë t’i vizitojë ata. Kishte raste kur të gjitha mallrat në prizë shiteshin. Dhe, nëse dyqani mesatar spanjoll e sheh të njëjtin vizitor tre herë në vit, atëherë Zara – 17 herë.

Kostoja e një veshje nga Zara fillon nga 3, 5 mijë rubla, çizmet e grave – nga 9 mijë rubla.

Një tjetër shtëpi franceze e modës, që vazhdimisht “shkel mbi këmbë” të Louis Vuitton. Kjo është një nga kompanitë më të vjetra në majën tonë, e themeluar në vitin 1837 si një veshje për hipje.

Me kalimin e kohës, Hermes filloi të prodhojë parfume, rroba dhe pajisje vetëm luksoze. Fitimi neto i kompanisë është rreth 3 miliard dollarë në vit, dhe numri i të punësuarve tejkalon 9 mijë.

Sipas kostos së prodhimit, kjo është marka më e shtrenjtë e të gjitha paraqiturve. Sot, një kuletë Hermes kushton të paktën 15,000 dollarë dhe një kuletë kushton të paktën një mijë.

H & M

Markë suedeze, zinxhiri më i madh evropian i rrobave me pakicë. Ata filluan si një dyqan për gratë në 1947. Pastaj shtoi veshje për burra dhe fëmijë, sende shtëpiake dhe kozmetikë.

Sot, produktet shiten në 4,000 dyqane në pothuajse të gjitha vendet e botës. Kompania bashkëpunon me shumë stilistë të famshëm – Sonia Rickel, Karl Lagerfeld, Stella McCartney, si dhe me yje botërorë.

Palltoja e grave H&M kushton nga 7 mijë rubla, dhe këmishë për burra – nga 1000.

Gucci

Prodhuesi italian i parfumeve, tekstileve, veshjeve dhe aksesorëve. Pas Louis Vuitton, është kompania më e madhe për sa i përket shitjeve.

Shtë interesante që pas vdekjes së themeluesit Guccio Gucci në vitet 70-80, grindjet e djemve të tij praktikisht e çuan kompaninë drejt falimentimit. Por vetëm emetimi publik i aksioneve dhe punësimi i menaxherëve të talentuar e shpëtuan Gucci nga kolapsi përfundimtar.

Sot, fitimi i kompanisë është të paktën 2 miliardë euro. Marka zotëron 100% të aksioneve në Yves Saint Laurent, si dhe parfume të plota Stella McCartney dhe Alexander McQueen.

Gucci është duke bërë bast për qëndrueshmërinë e biznesit të tij. Prandaj, që nga viti 2018, plotësisht refuzon të përdorë lesh natyral në koleksionet e tij.

Baganta e grave Gucci kushton të paktën 120 mijë rubla, dhe syzet e diellit fillojnë nga 20 mijë.

Shtëpia franceze e modës që solli modë të lartë në rrugët e Parisit. Përveç veshjeve, ato prodhojnë kozmetikë për burra dhe gra, të brendshme, çorape, aksesorë dhe parfume.

Qarkullimi i shtëpisë së tregtisë është 24 miliardë euro në vit. Numri i të punësuarve është më shumë se 76 mijë njerëz.

Një këmishë për burra nga Dior kushton të paktën 20 mijë rubla. Një veshje e grave – nga 35 mijë.

Prada

Kompania italiane nga Milano, pronë e një personi privat. Mario Prada, themeluesi, me ndihmën e lëkurës së butë dhe ekzotike të marinës arriti të tërheqë blerësit e çantave të bukura të udhëtimit.

Që nga vitet ’70, çantat e çantave Prada, zbukuruar me predha breshkash ose pyje të rralla, janë bërë një simbol i luksit në Evropë dhe Amerikë. Por ata nuk shitën ashtu siç donin.

Kompania doli nga kriza në 1989 kur Miuccia Prada zhvilloi linjën e veshjeve pret-a-porte. Elegant elegant, linja të rrjedhshme – e gjithë kjo fitoi menjëherë simpatinë e klientëve. Sot, vlera e kompanisë vlerësohet në 10 miliardë dollarë.

Prada, përveç veshjeve, parfumeve, tekstileve dhe aksesorëve, prodhon edhe telefona celularë (në bashkëpunim me LG).

Mimi i këpucëve Prada fillon nga 36 mijë rubla, por xhinse për burra kushton nga 15 mijë.

Kjo është e vetmja kompani në listën tonë e themeluar nga një grua, francezja Coco Chanel. Sot, 150 butiqe në të gjithë botën shesin produkte luksoze: veshje, parfume, kozmetikë, orë, syze dhe bizhuteri. Pozicioni i markës Chanel është “luksi duhet të jetë i rehatshëm, përndryshe nuk është luks”.

Chanel nuk reklamon performancën e saj financiare, por xhiroja vjetore e saj është të paktën 1 miliard dollarë.

Kostoja e pikave të Chanel fillon nga 30 mijë rubla, dhe pantallonat e grave – rreth 500 mijë rubla.

Versace

Një tjetër markë luksoze italiane, e themeluar në 1978, më e reja në listën tonë. Dy vëllezër dhe motra bënë një bast për veshjet, aq të dashur nga burrat dhe gratë – rrotull qafore, prerje të larta dhe mini.

Përveç tendencave të zakonshme për shtëpinë e modës, Versace prodhon enët, mobiljet, tekstilet dhe qilima. Shtë gjithashtu një furnizues i veshjeve sportive për klubet e futbollit.

Në dekadën e fundit, një kompani e menaxhuar nga Donatella Versace është kthyer në prodhimin e makinave (së bashku me Lamborghini) dhe smartphone (me diamante dhe materiale ekzotike).

Triko për burra Versace kushton 16 mijë rubla, dhe çizmet e grave – nga 24 mijë

Stylish do të thotë e shtrenjtë. Mimi i veshjeve është kriteri kryesor për cilësinë e tij. Markat kryesore janë duke ndjekur nga afër dhe shpesh përpara tyre. Të gjithë duan të duken elegante dhe unike. Nga yjet e botës tek njerëzit e zakonshëm. Cilat marka janë më të shtrenjta?

1. Gucci

Marka më e shtrenjtë në botë është Gucci. Produktet e kësaj kompanie janë të njohura për të gjithë. Kompania është themeluar në vitin 1921 nga stilisti i famshëm i modës Guccio Gucci. Ai i dha markës emrin e tij. Më vonë, diapazoni u zgjerua dukshëm. Përveç veshjeve të sipërme, kompania filloi të prodhojë pajisje shtesë, parfume dhe madje sende të brendshme. Vlera e kompanisë tejkalon 12 miliardë dollarë. Kompania po rritet vazhdimisht. Boutikat e reja hapen çdo vit.

2. Chanel (Chanel)

Marka e mirënjohur franceze ka disa vjet që sulmon pozitat e saj drejtuese, por deri më tani inferior ndaj konkurrencës italiane. Kompania vendos theksin në prodhimin e mallrave luksoze. Përveç veshjeve, kompania prodhon pajisje, syze dhe madje edhe orë. Kompania është themeluar në shekullin 20 nga i famshmi Gabriel Coco Chanel. Shumica e butikëve të markës janë të vendosura në Amerikën e Veriut. Në Evropë, ato janë pothuajse 2 herë më pak. Vendi i tretë mbahet fort nga Azia. Mirëqenia e popullatës në këto vende rritet vetëm çdo vit.

3. Prada (Prada)

Wearfarë vesh djalli? Një pyetje interesante. Filmi kushtuar shtëpisë italiane të modës Prada i përgjigjet asaj. Kompania është themeluar në vitin 1913 në Milano. Metropoli italian është zemra e botës së modës. Të famshëm dhe njerëz të pasur nga e gjithë bota grumbullohen në shfaqjet këtu. Prada bën rroba, aksesorë, parfume dhe madje sende të brendshme. Vitin e kaluar, të ardhurat tejkaluan 900 milion dollarë amerikanë. Kjo i lejoi kompanisë të fitonte një besim të sigurt në tre vendet e para. Prada ka më shumë ambicie. Menaxhmenti ka shprehur në mënyrë të përsëritur dëshirën e tij për të shkelur lart.

4. Dolce & Gabbana (Dolce Gabbana)

Të reja për kohërat e vjetra. Mosha e re nuk e pengon kompaninë të hyjë me siguri në prodhuesit e veshjeve TOP-5. Marka është e shtrenjtë. Kompania ka prodhuar parfume, gjëra, pajisje që nga viti 1985. Selia në Milano. Butiket janë të vendosura në të gjithë botën. Kompania është ende në pronësi të themeluesve, të cilët po zhvillojnë tendencat kryesore të veshjeve.

5. Giorgio Armani (Armani)

Një tjetër “italian” nga lista. Kompania u themelua nga Sergio Galleoti dhe Giorgio Armani në 1975. Tani marka zotëron 13 fabrika në të gjithë botën. Fokusi kryesor është veshja, aksesorët dhe orët. Së bashku me Loreal, kompania filloi edhe prodhimin e kozmetikës. Sipas rezultateve të vitit 2005, kjo markë u quajt rritja më e shpejtë.

6. Marc Jacobs (Marc Jacobs)

Një markë e re amerikane që po sulmon shpejt Olimpin e modës botërore. Kompania është themeluar në vitin 1984 nga Marc Jacobs dhe Robert Duffy. Në fillim, kompania bëri vetëm rroba, por më vonë rrezet u zgjeruan. Në formacion u shfaqën pajisje dhe kozmetikë.

7. Christian Dior (Dior)

Christian Dior themeloi markën e tij në një kohë jo aq të lehtë për Francën: në 1946. Couturier ishte i njohur, kështu që rrobat e markës së tij me të njëjtin emër shpejt fituan popullaritet në botë. Tani 56 mijë njerëz punojnë për kompaninë. Kjo kompani është unike. Përveç grupit të zakonshëm të rrobave, kozmetikës dhe aksesorëve të tjerë, marka prodhon edhe telefona celularë. Dizajni i pajisjeve mund të ketë zili vetëm.

8. me mend

Një amerikan tjetër në listë. Kompania u themelua nga tre miq përsëri në 1981. Tani, përveç veshjeve, kompania prodhon orë, bizhuteri dhe parfume. Në fund të viteve 1980, kompania mbajti udhëheqjen midis prodhuesve globalë. Tani pozicionet janë të lëkundshme, por Guess është ende një nga drejtuesit në këtë segment.

9. Versace (Versace)

Kjo markë është sinonim me luksin. Segmenti luksoz mbetet fokusi kryesor i kompanisë. Kompania prodhon rroba, këpucë dhe pajisje shtesë. Kompania është themeluar nga stilisti italian, Gianni Versace në 1978. Tani ndërmarrja i përket motrës së tij, e cila drejtoi biznesin pas vdekjes së vetë couturier. Kompania hapi butikun e saj të parë jashtë Italisë në Glasgow në 1991. Shtëpia tregtare tani zotëron 80 dyqane në Evropë, SHBA, Azi dhe Lindjen e Mesme.

10. Valentino (Valentino)

Një italian tjetër nga lista. Kompania është themeluar në vitin 1959. Marka u përqëndrua në prodhimin e veshjeve dhe aksesorëve të segmentit premium. Pak më vonë, kompania nisi linjën e saj të parfumeve. Veshja dallohet nga luksi elegant. Duke bërtitur hije për Valentino – Moveton.

Franca ka humbur prej kohësh emrin e liderit botëror të modës. Tani pëllëmba i përket vetëm Italisë. Kjo tezë konfirmon plotësisht listën e paraqitur. Shumica dërrmuese e markave të modës janë disi të lidhura me Gadishullin Apenin. Për më tepër, qendra e modës italiane është Milano. Kjo është aty ku zhvillohen javët më masive të shfaqjes së prirjeve dhe tendencave të reja.

Marketing