Dhurata, mund të përmirësojë ose shkatërrojë një marrëdhënie

Dhënia dhe marrja duhet të bëhen siç duhet, për të mbajtur të paprekur dinjitetin njerëzor. Por shumë shpesh shkëmbimi
Duke i dhënë një dhuratë dikujt, kjo është një shprehje e jashtme e një marrëdhënie dhe si me çdo marrëdhënie, ajo mund të sjellë rritje ose zvogëlimin. Mënyra në të cilën kryhet transaksioni është aq e rëndësishme sa përmbajtja e vetë dhuratës.

Marketing

Njerëzit janë bashkëpunues nga natyra. Ne mbështetmi mbi njerëz të tjerë për mbijetesën tonë. Një mënyrë që evolucioni ka zhvilluar për të promovuar ndërvarësinë reciproke, është zhvilluar pikërisht nga ndjenja e mirënjohjes dhe reciprocitetit.

Motivimet për dhurata janë komplekse. Ne japim, sepse jemi bujarë, ose duam të mendojmë në atë mënyrë. Ne japim, sepse kjo na bën të ndjehemi mirë për të parë të tjerët të lumtur, japim sepse kemi kujdes për mirëqenien e dikujt apo për mirëqenien e komunitetit. Japim, sepse detyrohemi nga presioni social. Dhënia është një akt social, që na lidh së bashku, për të mirën tonë të përbashkët.

Dhënësi mund të ndjehet superior ndaj marrësit, ndërsa dinjiteti i marrësit është sulmuar. Kjo është arsyeja pse Moisi Maimonides, filozof mesjetar hebraik, tha se forma më e lartë e dhënies si bamirësi kryhet në mënyrë anonime.

Një dhuratë, e cila bën që një person të ndihet i varfër, nuk është dhuratë e vërtetë. Kjo mund të ndodhë kur dhënia është detyruar nga presioni shoqëror dhe i mungon shqetësimi real. Më keq është kur dhënia vjen nga një ndjenjë e superioritetit apo keqardhjes, duke përforcuar pabarazitë sociale.

Ashtu siç ekziston një mënyrë etike për të dhënë një dhuratë, nuk ka një mënyrë të duhur për ta marrë një të tillë. Pjesa më e rëndësishme e marrjes së dhuratës është reciproke. Nuk ka nevojë ta ktheni dhuratën për dhuratë. Ajo kthehet tek ata kur kanë nevojë për kujdesin tuaj, kur ju jeni në gjendje për të dhënë dhe në atë masë që jeni në gjendje.

Etika e dhënies së dhuratës çon në një ndjenjë mirënjohjeje dhe frymë bujarie. Ajo thellon marrëdhëniet tona dhe nxit reciprocitetin e respektin.

Friedrich Nietzsche ka thënë se një dhuratë nuk të jep asnjë të drejtë. Por ai e kishte gabim. Në fakt, dhurata janë shkëmbimet që nënkuptojnë reciprocitetin, duke lidhur së bashku dhënësin dhe marrësin në mënyra të shumta.

Marketing