Në disa vende, një sy gjumë pasdite është pjesë e kulturës, për të shpëtuar nga nxehtësia e pasdites, pushimi dhe ri-energjia.Shkenca ka zbuluar se një sy gjumë i shkurtër në mes të ditës jo vetëm që mund të sigurojë pushim, por të përmirësojë gjendjen shpirtërore, performancën fizike, kujtesën dhe aftësinë për të mësuar.Kompanitë më përparimtare si Ben & Jerry dhe Google pranojnë se performanca optimale vjen nga njerëz të shëndetshëm dhe të pushuar mirë dhe ofrojnë hapësira të gjumit në zyrat e tyre.

Një studim i vitit 2009 shqyrtoi përfitimet e një sy gjumë të mesditës për qëllime të të mësuarit dhe kujtesës bazuar në moshën, përvojën e bërjes së gjumit dhe kohën dhe gjatësinë e gjumit.

“Inercia e gjumit” është gjithashtu më pak intensiv dhe me kohëzgjatje më të shkurtër pasi trupi juaj mësohet në gjumë të shkurtër, shkruan daily health post.

Gjatësia e gjumit është gjithashtu një faktor i rëndësishëm në korrjen e përfitimeve: një sy gjumë 10-minutësh është më efektiv sesa një gjumë 30- ose 90-minutësh për përtëritje të shpejtë.

Fjetja më e gjatë se 10 minuta do të thotë që zgjimi është më i vështirë për shkak të niveleve më të thella të gjumit, duke zvogëluar përfitimet e gjumit.