Kim Kardashian i bashkohet fushatës për të bojkotuar Facebook dhe Instagram

Kim Kardashian u bë pjesë e një kampanje bashkë me yjet e tjerë.

Marketing

Kim Kardashian West dhe dhjetëra të famshëm të tjerë kanë njoftuar se do të ngrijnë llogaritë e tyre në rrjetet sociale për të protestuar kundër përhapjes së “urrejtjes, propagandës dhe keqinformimit”, shkruan BBC.

“Keqinformimi i shpërndarë në mediet sociale ka një ndikim serioz,” shkroi Kardashian West në një deklaratë të martën.

Lëvizja është pjesë e fushatës #StopHateforProfit, e cila u organizua nga aktivistë të të drejtave civile.

Të famshmit do të ngrijnë llogaritë e tyre për 24 orë të mërkurën.

“Nuk mund të rri dhe të hesht ndërsa këto platforma vazhdojnë të lejojnë përhapjen e urrejtjes, propagandës dhe dezinformimit – krijuar nga grupe për të mbjellë ndarjen e Amerikës,” tha Kardashian West.

“Keqinformimi i shpërndarë në rrjete sociale ka një ndikim serioz në zgjedhjet tona dhe minon demokracinë tonë,” shtoi ajo.

Të famshëm të tjerë që kanë rënë dakord të marrin pjesë në bojkot përfshijnë aktorët Leonardo DiCaprio, Sacha Baron Cohen dhe Jennifer Lawrence, si dhe këngëtarja Katy Perry.

“Unë nuk mund të rri duarkryq ndërsa këto platforma mbyllin një sy qorr ndaj grupeve dhe postimeve që përhapin dezinformim dhe urrejte,” shkroi Perry në Instagram.

Aktori Ashton Kutcher, i cili ka miliona ndjekës dhe gjithashtu po bashkohet me bojkotin, tha se “këto mjete nuk u ndërtuan për të përhapur urrejtje [dhe] dhunë”.

Organizatorët e fushatës #StopHateforProfit, e cila filloi në qershor, akuzojnë Facebook dhe Instagram se nuk kanë bërë sa duhet për të ndaluar gjuhën e urrejtjes dhe dezinformimin.

Grupi është përqendruar në Facebook, i cili gjithashtu zotëron Instagram dhe WhatsApp dhe vitin e kaluar tërhoqi të ardhura nga reklamat prej gati 70 miliardë dollarësh (56.7 miliardë funte).

Mijëra biznese dhe grupe të mëdha të të drejtave civile – përfshirë Shoqatën Kombëtare për Avancimin e Njerëzve me Ngjyrë (NAACP) dhe Lidhjen Anti-Shpifje (AD) – janë regjistruar në fushatë.

“Ne po i afrohemi shpejt një prej zgjedhjeve më të rëndësishme në historinë amerikane,” tha grupi në një deklaratë. “Ndryshimet” e pakontrolluara dhe të paqarta të Facebookut po bien në mënyrë të rrezikshme nga ajo që është e nevojshme për të mbrojtur demokracinë tonë. ”

Në qershor, Facebook tha se do të etiketojë postime potencialisht të dëmshme ose mashtruese të mbetura për vlerën e tyre të lajmeve.

Themeluesi Mark Zuckerberg gjithashtu tha se kompania e mediave sociale do të ndalojë reklamat që përmbajnë pretendime “se njerëzit e një race specifike, etnie, origjine kombëtare, përkatësi fetare, kastë, orientimi seksual, identiteti gjinor ose statusi i imigracionit” janë një kërcënim për të tjerët.

Si rezultat i bojkotit, aksionet në Facebook ranë në mënyrë dramatike dhe media amerikane raportoi se 7.2 miliardë dollarë ishin rrëzuar nga vlera personale e Zuckerberg.

Marketing