Minerali bor është shumë i rëndësishme për shëndetin e organizmit.

Një kohë të gjatë është i njohur të jetë i nevojshëm për rritjen, por shkencëtarët kanë zbuluar se kjo është thelbësore për të ndërtuar dhe ruajtur eshtra në një gjendje të shëndetshme, funksionimi i membranave qelizore në trup.

Gjithashtu rritet dukshëm niveli i estrogjenit të gjakut si dhe përbërësit që parandalojnë humbjen e kalciumit dhe demineralizimin e kockave, ose osteoporozën, e cila është veçanërisht e rëndësishme për gratë në post-menopauzë. Për t’u furnizuar me bor të mjaftueshëm, është e nevojshme të konsumoni fruta si mollë, dardha, rrush dhe rrush të thatë, hurma, pjeshkë. Veçanërisht e rëndësishme janë bajamet, lajthitë dhe kikirikët, si dhe perimet, si bishtajore, dhe sidomos soje. Në menynë duhet të përfshini mjaltë, verë, birrë.

Në mënyrë që bori të jetë efektiv, është e nevojshme të futet vetëm 3 mg. Për shembull, dy mollë dhe 100 g kikirikë të kripur janë të mjaftueshëm. Kjo shumë redukton humbjen e kalciumit deri në 40 për qind