McDonald’s vs Burger King: Ku qëndron diferenca?

Ashtu si Pepsi kundrejt kompanisë Coca-Cola ose Ford Motor Company kundër General Motors Company, beteja midis McDonald’s Corporation dhe Burger King përfaqëson një nga rivalitetet më të ikonike dhe të rëndësishme të biznesit në historinë Amerikane.

Marketing

Për më shumë se 60 vjet, McDonald’s ka qenë ajo që vendos standardin me të cilin funksionojnë të gjitha ekskluzivitetet e tjera. Por ka shenja të qarta ato role mund të kthehen; një Burger King i rigjallëruar po e detyron McDonald’s të përshtatet me të, dhe jo anasjelltas.

McDonald’s dhe Burger King filluan biznesin vitin 1955 respektivisht 1953. McDonald’s ka qenë gjithmonë kompania më e madhe, por secila firmë ka ndikuar pa diskutim ndaj tjetrës gjatë rrjedhës së rivalitetit të tyre prej më shumë se gjashtë dekadash, shkruan IndeksOnline.

Secili prej tyre krenohet me produkte ikonike. Burger King ka sanduiçin Whopper, dhe kundërvihet McDonald’s me Big Mac dhe Pounder Quarter. Në fakt, Whopper dhe Big Mac janë dy hamburgerat më të shitur të të gjitha kohërave. Burger King krenohet me 2.1 miliardë shitje në vit, megjithëse është shumë e vështirë të gjesh verifikim për atë shifër. McDonald’s sugjeron një shifër më modeste, prej 550 milionë shitje çdo vit.
Secila firmë vazhdon të shtyjë praninë e saj ndërkombëtare, megjithëse me rezultate të përziera. Një arsye është kultura. Për shembull, shumë evropianë e konsiderojnë ushqimin e shpejtë si një traditë kuintesikisht amerikane. Menutë ushqimore për Burger King dhe McDonald nganjëherë luftojnë për t’u bërë thirrje konsumatorëve të huaj, duke i lënë tregjet ndërkombëtare të pazhvilluara, veçanërisht në rajonin e Azi-Paqësorit.

McDonald’s: The Real King of Burgers
McDonald’s është zinxhiri më i madh i restoranteve me ushqime të shpejta në Shtetet e Bashkuara dhe përfaqëson kompaninë më të madhe të restoranteve në botë, si për sa i përket klientëve të shërbyer ashtu dhe të ardhurave të krijuara. Ekskluzivitetet e saj përfshijnë 36,000 njësi individuale në afro 120 vende, punësojnë 1.5 milion njerëz përfshirë ekskluzivitet, dhe shërbejnë më shumë se 65 milion ushqime çdo vit.

Konsideroni që McDonald’s mund të humbasë gjysmën e të ardhurave nga shitjet e saj dhe prapë të ulet e qetë në vendin e parë. Vendndodhjet vendase të McDonald sollën 21 miliard dollarë në vitin 2018. Edhe me shifrat e rritjes së ngadalësuar që nga fillimi i vitit 2014, McDonald’s ulet sipër botës së ushqimit të shpejtë. Por shifrat e rënies duhet të shqetësojnë investitorët, të cilët nuk kanë realizuar një kthim të madh për disa vjet. MCD performoi në mënyrë të shkëlqyeshme gjatë dhe menjëherë pas recesionit global të 2008-2009. Rezulton se ushqimi i shpejtë i shpejtë është në thelb provë për recesionin, por viti 2014 ishte viti më i keq për kompaninë që nga 2003.
Nën vizionarin Ray Kroc, McDonald’s u bë marka kryesore e ushqimit në botë duke shitur të drejtat për të operuar një dyqan të McDonald’s. Me këtë model, MCD mban shpenzimet e larta dhe lejon që pronarët lokal të merren me njësi individuale, ndërsa kostot e ushqimit mbeten të ulëta dhe shërbimi mbetet i shpejtë për një kulturë gjithnjë e më shumë në lëvizje.

Bizneset e mëdha luftojnë të rriten shpejt sapo të arrijnë një madhësi të caktuar; është logjikisht e vështirë të përtërij ose adresohet shqetësimet individuale të biznesit kur një perandori burger përfshin 120 vende. Drejtori i Përgjithshëm i McDonald Steve Easterbrook u dha një prezantim aksionarëve në Q1 2015 për të adresuar shqetësimet për performancën. Strategjia e tij e kthesës përfshinte një ekzaminim të qëllimshëm të suksesit të fundit të Burger King.

Ndërsa nuk ka të ngjarë që McDonald’s të jetë në gjendje të zvogëlojë pjesën e sipërme të korporatave, diçka që Burger King arriti të bëjë midis 2011 dhe 2013, ajo po tregon se Easterbrook identifikoi rifreskimin e restoranteve në pronësi të kompanisë, si një mënyrë për të rritur kufijtë.
Kuptimi i të investuarit në Burger King dhe McDonald’s zakonisht nënkupton blerjen dhe funksionimin e një njësie të re ekskluziviteti.

Burger King: Një Ringjallje e Ushqimit të Shpejtë
Pas një fillimi shumë tronditës dhe zhgënjyes të shekullit të 21-të, aksionarët e Burger King panë kompaninë wendy, Subway, dhe Starbucks duke marrë kthesat duke i kaluar ato si konkurrenti kryesor i McDonald’s, të paktën për sa i përket të ardhurave nga shitjet. Pastaj firma private e 3G Capital bleu gjigantin luftues për 4 miliardë dollarë në 2010, duke ndezur një përpjekje rimëkëmbjeje që ishte mjaft e suksesshme. Burger King u bashkua me kryesorin e kafesë kanadeze Tim Hortons në vitin 2014 për të formuar një kompani të re të tregtuar publikisht të quajtur Restorant Brands International (RBI).

Deri në Q3 2017, Burger King ishte më i mirë se McDonald’s dhe ëendy’s nga margjina të konsiderueshme. Një raport nga Citi Research përfundoi se 3G Capital bëri dy rregullime strategjike të rëndësishme: zvogëlimin e yndyrës së biznesit dhe thjeshtimin e imazhit të tij publik. Ajo funksionoi, dhe marzhet e funksionimit u rritën nga 24 përqind në TM2 2011 në 36 përqind në Q4 2018.

Burger King ëorldëide (BKë) gjeneron të ardhura nga tre burime. Rryma parësore vjen nga ekskluzivitetet, duke përfshirë honorarët dhe tarifat; honorarët vijnë nga një përqindje e të ardhurave nga secila njësi. Kompania më parë ka marrë me qira pronat, megjithëse 3G Capital është larguar nga kjo, dhe, që nga viti 2018, të gjitha vendet e Burger King janë ekskluzivizuar.

Nuk ka asnjë konfuzion në lidhje me propozimin e vlerës së Burger King. Justshtë po aq e mirë sa McDonald’s, me të njëjtat produkte, vetëm pak më të pasura dhe, ndoshta, më e lirë. BK gjithashtu ndriçon në mënyrë të hollësishme vlerën ushqyese të kritikuar të McDonald-it duke ofruar “Kënaqësitë” e re, një opsion më të shëndetshëm të skuqura franceze me “40 përqind më pak yndyrë dhe 30 përqind më pak kalori sesa patatet e skuqura kryesore”.

Kuptimi i të investuarit në Burger King dhe McDonald’s zakonisht nënkupton blerjen dhe funksionimin e një njësie të re ekskluziviteti. Meqenëse secila kompani operon në një nivel ndërkombëtar, dhe asnjë tre treg nuk është identik, mënyra më e lehtë për të krahasuar opsionet e ekskluzivitetit është të shikoni në Dokumentet e Shpalosjes së Franchise (FDD).

Marketing