Pesë mite në lidhje me ëndrrat

A çon në makthe konsumimi i djathit para gjumit?

 A ka njerëz që nuk kanë ëndërruar kurrë? Këto janë vetëm disa nga çështjet që do të trajtojmë në tekstin tonë.

Marketing

Më poshtë zbuloni se cilat janë idetë e gabuara më të njohura të ëndrrave …

Miti # 1: Ne ëndërrojmë vetëm gjatë fazës REM të gjumit

Për vite, njerëzit janë bindur se ne ëndërrojmë ekskluzivisht gjatë të ashtuquajturve Faza e gjumit REM . 

Sot, dihet që ne ëndërrojmë gjatë fazave të tjera të gjumit, por është më e vështirë të kujtojmë ato ëndrra.

Miti # 2: Ëndrrat janë plotësisht të pakuptimta

Edhe pse ndonjëherë është e vështirë për të nxjerrë kuptimin e vërtetë të një ëndrre të veçantë, hulumtimi ka treguar se ëndrrat janë shumë më tepër sesa disa skena të rastësishme që nuk kanë asnjë lidhje me njëra-tjetrën. 

Nëse disa motive rishfaqen në ëndrrat tuaja, ka shumë të ngjarë që ato të pasqyrojnë shqetësimet tuaja të jetës reale.

Miti # 3: Kur kujtojmë atë që kemi ëndërruar, është një tregues i gjumit cilësor

E vërteta është e kundërta. 

Njerëzit të cilët përpiqen të bien në gjumë gjatë natës, ëndërrojnë shumë më intensivisht në periudhën kur ata kanë sukses, prandaj ata kujtojnë ëndrrat e tyre më shpesh në mëngjes.

Miti # 4: Ka njerëz që nuk ëndërrojnë

Isshtë e vërtetë që ka individë që pretendojnë se nuk kanë ëndërruar kurrë, por studime të shumta kanë konfirmuar se e vërteta e vërtetë është se ata ende kanë ëndrra, ata thjesht nuk i mbajnë mend për ndonjë arsye. 

Studiuesit arritën në këtë përfundim duke vëzhguar këta njerëz gjatë fazës REM të gjumit. 

U zbulua se në atë periudhë, trupi i tyre sillet në mënyrë identike si tek njerëzit që kujtojnë ëndrrat e tyre.

Koncept i gabuar # 5: Ju do të keni makthe nëse hani djathë para gjumit

Kjo bestytni ka një traditë të gjatë në disa vende dhe u përmend në historinë e Krishtlindjeve të Charles Dickens. 

Sigurisht, ky është një trillim i plotë, kështu që ju jeni të lirë të hani djathë para se të shkoni në shtrat, nëse keni qenë hezitues deri më tani.

Marketing