Si të bëni gjumë të mjaftueshëm në pak kohë?

“Në gjashtë muajt e fundit kam fjetur nga tri orë më pak. Gjumi im është bërë më i thellë dhe më cilësor – gjatë ditës ndihem plot energji”.

“Unë do t’ju tregoj se si të flini mjaftueshëm në më pak kohë”.
“Ashtu si shumica e njerëzve, shpesh nuk kam kohë të lirë – zgjohem herët dhe shkoj vonë në shtrat”.

Më poshtë janë disa rregulla që duhet t’i ndiqni.
Dy gjëra kanë rëndësi për gjumë të mirë:

Temperatura e ulët e dhomës: Natën temperatura duhet të jetë e ulët në mënyrë që truri të jetë në një fazë më të thellë të gjumit për një kohë më të gjatë.

Melatonini, hormoni i gjumit: Prodhohet kur sytë tuaj janë në errësirë. Dhe kur ju jemi në një vend të ndritshëm, melatonina shkatërrohet. Dihet se ky hormon prodhohet më së miri nga ora 23:00 deri në orën 4:00, kështu që është shumë e rëndësishme të fleni gjatë kësaj kohe.

Zgjohuni gjithmonë në të njëjtën kohë

Lagështia, temperatura dhe drita mund të pengojnë gjumin tuaj

Ushtroni në mëngjes dhe bëni aktivitet fizik gjatë ditës

Thuani jo disa ushqimeve